02 aprile 2013

Vuê o soi sul Messaggero Veneto

Il Messaggero Veneto di vuê al à publicât une presentazion su di me che us ripuarti chi dongje (par lei l'articul, fracait su la foto). Par cuistions di spazi, i concets a son stâts sintetizâts e par chest o dopri chest blog par spiegâmi miôr.
Vuê si sint a fevelâ tant di Beppe Grillo e dal so blog, in realtât il gno e il so a àn dome pôcs mês di diference. Ce che a àn di une vore difarent e je la maniere che ju doprìn: Grillo al pontifiche cence rispuindi al lis domandis, jo o invezit o pensi che chest imprest al sedi di meti a disposizion dai citadins come moment di confront e dialic.
O ai acetade la candidature cul Moviment Autonomist Furlan par sostignî il President Fontanini parcè che tal prin puest dal nestri program e je la centralitât de persone e duncje il dialic cul citadin nol pues escludi ancje l'ûs di tecnologjiis come il blog, twitter e facebook.

Di chei altris ponts che o volarès realizâ, us scrivarai tai prossims dîs, cirint di esponi cussì il program pes Elezions provinciâls 2013 dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian, Ruvigne e S.Denêl).

Nessun commento: